torsdag

godkväll eller något ?
just nu sitter jag här hemma i min säng och lyssnar på Jessie J – Who You Are
Skolan var kort och bra idag, Hade först idrott men jag kom vid 10,30 så jag hann inte med.
viste inte att vi hade idrott heller, för alla sa att den var inställd men det är chill jag ska springa nästa vecka!
Sen hade vi lunch efter Luchen blev det matte, sen sluta vi runt 13,00 så drog jag, Natacha och Daniella oss mot stationen för att hinna med tåget som gick 13,26 och det gjorde vi ockå, sedan drog Natacha och jag oss till Ikano-huset för att shoppa lite, fick med mig en tröja hem & lite smink.
Sen tog jag bussen hem 17,20 käkade pizza och nu gör jag inget alls, imorgon är vi lediga och då kommer nog Lisa hit och myser med mig. Nej men vi ska nog på fest kanske. Nu har jag inte så mycket mer att säga, vi höres puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback