onsdag kväll

tjenare igen, min blogg lust är inte direkt på toppen men kör på så mycket jag orkar ändå!
efter skolan drog jag mig till älsklingen, vi såg på Sons of anarchy. Sedan blev det käka och se på bonde söker fru. Senare vid 21 drog jag mig hemåt. Sett klart Friends with benifit nu med syster också, den måste jag bara se igen asså! Jahop vad har jag mer att säga, jo juste imorgon & på fredag är jag ledig känns helt okej, imorgon kanske jag åker till skolan och har matte bror på om jag orkar. Annars ledig.  På fredag drar jag mig till linköping vid 15 med Louise  för att köpa nya skor tror jag. Ssn på kvällen blir det nog att va med adam. Lördag blir det party hos lisa. Söndag bara ta det lungt antar jag. Det var min helg som det ser ut just nu. Men nu är jag skit trött så ska lägga mig och sova nu vi höre, godnatt.

(äntligen kan man ladda upp bilder också)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback