onsdag

Tisdag; efter skolan drog jag mig till kebab house med jonna, vi käkade & tog bussen 15,20.. sedan drog vi oss till chintana där vi satt och snackade innan vi drog oss ner till gårn för att gymma! (y
vi gymmade 1 timme, sedan drog jag mig hemåt för att sedan packa ihop mina saker snabbt och åka till älskling. när jag kom dit tog jag mig en dusch & sedan käkade vi köttfärs och mackaroner, sen blev det mys vid 3trappor gustavsson och bonde söker fru.
onsdag, vaknade brevid älskling drog oss mot skolan.. hade kök vi gjorde espangole sås.. alltås brunsås för er soom inte fattar, sedan blev det prov inom allt vi gjort i köket gick sådär, just nu sitter jag på hyigen lektion. Snart lunch gött.. hungrig.. sedan engelska & matte sen drar jag mig hemåt och bara tar det lungt och pluggar på engelska som vi har tills imrg, höres puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback