monday

hejhej , just nu sitter jag här hemma i sängen.. trode min älskling skulle komma men blir nog inte så :/ ajja, that's the life liksom. Idag har jag vart i skolan från 10-16. Vi hade först mentor gick igenom lite, sedan blev det eng.. då jobba vi med några övningar på datan. Sen var det svenska men den var inställd tur det för lisa och jag kom ända försten eftersom vi flöta oss på kebab house mums! blev en liten kebab med bröd, de behövdes på en seg måndag kan jag säga! Sendan blev det servic och bemötande gick igenom massa till APU och sedan såg vi film. Vi missade bussen eller rättare sagt vi hann inte med den 20 över. Så vi vänta 1 timme i caffis. Sen tog vi bussen hemåt! väl hemma så käka jag lite gott, sen blev det chilla målade naglarna röda och städat, tvättat på mitt rum. Så nu blir det en film med syster sen en dusch, sen sängen! vi höres puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback