min helg med emma

Fredag; skola från 8-12, kollad klart på filmen hotellpraktikanter. Sedan hade vi möte om Östgotamässan.
efter det var det grönsaksprov alltså prov på alla grupper inom grönsaker. Sedan drog rebecca och jag in till linköping för att besöka våra pratik platser, först käka vi donken sedan tog vi bussen till mjärdevi där rebecca ska ha apu på colegium efter det tog vi bussen tillbaka till stan för att besöka mitt ställe jag ska ha apu på också. Stångmagasinet fick helt okej jobb tider 11-16, ska vara i serveringen också. Sen drog jag mig hemåt fixade lite innan Emma kom till mig, vi åt tacos och drog oss mot mjölet. ssedan blev det klackarna i tacket  med trevligt folk!



lördag;
vaknade upp brevid älskling, gick upp redan vid 7 för att hinna med 8 tåget till Lkpg med jonna. Vi skulle delta i östgotamässan-Matmässa. Så var där från 9-13 mycket trevliga gamla gubbar och tanter! strässigt var det också förklara för folk vart dom skulle gå för att köpa öl/smakpalett och massor. sedan hade vi hand om datorerna som man rösta på också, det var verkligen rus ett tag. sedan vid 13 åt vi mat och tog tåget mot mjölby. I mjölby var vi tvungena att vänta på bussen som gick om en 1 ganska segt. väl hemma runt halv 4. fixade lite och toog mig en snabb dusch för att sedan möta emma vid bussen. sen var det kräfskiva här med folk, emma och jag gjorde inte så mycket tog det mest lungt var ute en sväng i skge men inget folk(som vanligt) sedan såg vi film " bad tetcher" helt okej film, rekomenderar! sen gjorde vi inte så mycket :)

här kommer några bilder på borden från dukningstävlingen på östgötamässan











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback